Saamelaiskäräjät hakee hallintosihteerin viransijaista - hakuaikaa jatkettu 22.4.2025 saakka

Sijaisuus alkaisi sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja kestää aluksi kesäkuun loppuun saakka.

Hallintosihteerin tehtävät on määritelty Saamelaiskäräjien työjärjestyksen 28 §:ssä.

Kädet tietokoneen näppäimistöllä.

Hallintosihteerin tehtävänä on mm. hoitaa yleisen toimiston tavanomaisia toimisto- ja hallintotehtäviä, sekä sihteeristön puhelinkeskusta ja saapuvaa postia. Työ tehdään pääosin Saamelaiskulttuurikeskus Sajoksessa, Inarissa. Työssä on osittainen etätyöskentelymahdollisuus.

Säädösperusteisena kelpoisuusvaatimuksena on tehtävän edellyttämä koulutus ja lisäksi vaaditaan saamen kielen taitoa (saamelaiskäräjistä annettu asetus 1727/1995). Tehtävän menestyksellistä hoitamista edesauttaa monipuolinen kokemus toimistotehtävistä sekä hallinnollisten tehtävien tuntemus. Arvostamme kykyä itsenäiseen ja huolelliseen työskentelyyn sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.

Palkkaus määräytyy Saamelaiskäräjien palkkausjärjestelmän vaativuustason VI/I mukaan (peruspalkka ilman lisiä 2203,65 euroa/kk). Peruspalkan lisäksi maksetaan työkokemuksen mukaan määräytyvät kokemuslisät sekä 24 % saamelaisalueen lisä.

Hakemuslomake, vapaamuotoinen hakemuskirje sekä mahdollinen ansioluettelo ja muut liitteet ja todistukset tulee toimittaa Saamelaiskäräjien sihteeristöön 22.4.2025 mennessä tämän hakemuslomakkeen kautta (avautuu uuteen ikkunaan): Hakulomake

Lisätietoja antaa hallintopäällikkö Pia Ruotsala-Kangasniemi puh. 010 839 3106.

Saamelaiskäräjien toimintaan voi tutustua nettiosoitteessa www.samediggi.fi.

Inarissa 1.4.2025
Saamelaiskäräjät


Jaa sivu eteenpäin

Muita uutisia