Saamelaiskäräjät hakee määräaikaista toimistosihteeriä yleiseen toimistoon
Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja kestää 30.12.2022 asti.
Toimistosihteerin tehtäviin kuuluvat muun muassa talous- ja yleishallinnon avustavat tehtävät kuten osto- ja myyntilaskutus, diariointi, matkajärjestelyjen hoito.
Säädösperusteisena kelpoisuusvaatimuksena on tehtävän edellyttämä koulutus ja lisäksi vaaditaan saamen kielen taitoa (saamelaiskäräjistä annettu asetus 1727/1995). Tehtävän menestyksellistä hoitamista edesauttavat monipuolinen kokemus toimistotehtävistä. Työ vaatii hyviä ATK-taitoja, omatoimisuutta, järjestelmällisyyttä, tarkkuutta, kykyä hoitaa useita eri tehtäviä samanaikaisesti, sekä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.
Toimistosihteerin palkkaus määräytyy Saamelaiskäräjien vaativuustason VI ja ryhmän I mukaan: peruspalkka 2077,20 e/kk. Peruspalkan lisäksi maksetaan 24 %:n saamelaisalueen lisä ja työkokemuksen mukaan määräytyvät kokemuslisät. Toimipaikka sijaitsee Saamelaiskäräjien sihteeristössä Sajoksessa. Etätyötä voi tehdä erikseen sovittavalla tavalla. Työssä noudatetaan kahden kuukauden koeaikaa.
Hakemukset liitteineen tulee toimittaa Saamelaiskäräjien sihteeristöön 3.6.2022 mennessä osoitteeseen:
https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?e53135f9
Lisätietoja työstä antaa hallintopäällikkö Pia Ruotsala-Kangasniemi puh. +358 (0) 10 839 3106, pia.ruotsala(at)samediggi.fi
Saamelaiskäräjien toimintaan voi tutustua nettiosoitteessa www.samediggi.fi.
Inarissa 25.5.2022
Saamelaiskäräjät